Qualitat
Donem suport a les empreses i organitzacions en la millora de la qualitat del seu servei, ja sigui a través de la implantació de sistemes de gestió, auditories o formació. Oferim diversos serveis:
> ISO 9001: implantació de sistemes de gestió
La implantació d’un Sistema de Gestió de la Qualitat (SGQ) és un mètode de gestió dirigit a tot tipus d'empreses, organitzacions públiques i entitats, que permet demostrar la seva capacitat per proporcionar productes o serveis que satisfacin els requisits del client i el compliment de requisits legals.
En aquest sentit, la norma UNE-ISO 9001:2015 és estàndard internacional que permet implantar un SGQ de millora continua a qualsevol organització com a garantia de qualitat dels seus productes i serveis. Aquesta norma és principalment un mecanisme de control per prevenir errors i reduir defectes i té en compte els diferents àmbits i processos de l’organització, des de l’estructura organitzativa fins al grau de satisfacció dels seus clients, des del disseny de producte fins a la seva venda.
> Plans estratègics i millora de l’organització interna
En el pla estratègic es defineixen els principals objectius empresarials i també l’estratègia per aconseguir-los. El pla estratègic és un document que recull la missió, visió i valors de l'empresa, proporciona un resum de les fites que es volen aconseguir i estableix les estratègies per assolir els objectius marcats.
> ISO 9001: auditories
Al finalitzar la implantació del sistema de gestió de qualitat, portarem a terme l’auditoria interna segons la norma ISO 9001, que servirà per comprovar el grau d’implantació del sistema i elaborarem un informe final.
Durant l’auditoria de certificació en la norma ISO 9001 donem suport presencial per a la resolució de les possibles incidències que poguessin sorgir.
> Formació i assessorament específic
Oferim formacions sobre sistemes de gestió de la qualitat, així com assessorament específic i sessions de treball en grup en l'àmbit de la norma ISO 9001. El format pot ser online o presencial.